donderdag, oktober 11, 2007

Testing, testing...

Vanavond m'n nieuwe "footbal boots" (zie post van een tijdje geleden) aan een eerste test onderworpen. Yes, m'n eerste voetbaltraining na de blessure van eind augustus. De bevindingen nà de training zijn:
- moe
- pijn
- krampen
- dorst (ondertussen gelest met een Pepsi Max en 2 Val Sports)
- maar... een zalig gevoel, yes... (voorlopig althans) geen last meer van de scheenbeenvliesontsteking :-)
Oh ja, bij de eerste echte "taktische" oefening al ineens 2 keer gescoord mét felicitaties van de keeper (ne jonge gast van bij de junioren - dus die kent de voorgeschiedenis ni). Nice feeling! Eerlijkheidshalve moet ik er ook bijvermelden dat ik daarna een paar keer heb mogen "pompen" omdat ik de hulptrainer niet kon dribbelen (was een deel van de oefening). 'k Wou het iets té chique doen voor mijn capaciteiten...
Kortom, de "shoes" zijn getest en goed bevonden (evenals de nieuwe short en kousen) én... ééntje voor E. -alias Mr Vancernum- T., 'k ga morgen wa trager stappen vrees ik!

Geen opmerkingen: