donderdag, juli 20, 2006

Fietsen is gezond?!

Tja, 't is dus bij die ene keer gebleven... 's morgens redelijk bezweet aangekomen op 't werk (no worries, 'k was voorzien van een handdoek, proper polooke en déodorant) en 's avonds nog bezweter thuisgekomen. Bovendien serieuze pijn aan mijn z-vlak (onze Wiskunde professor aan 't Ruca sprak dat nl. steevast uit als "zitvlak"... hehe), rug (van de kromme houding op die "bergfiets" van m'n broer, handen (waarschijnlijk nog deels van de dag ervoor... had toen achterop de moto gezeten... in combinatie met het, voor mij althans, ongemakkelijke stuur), ...
Enfin, dinsdagavond heb ik dan eindelijk mijn eigen fiets besteld (mijn fietske - dit is Belgisch) en met een beetje geluk wordt hij de week van 16 augustus al (?) geleverd. 'k Heb precies een ongelukkig moment gekozen om mij een fiets aan te schaffen... de "fabriek" is op jaarlijks verlof momenteel en de fietswinkel bij mij in de buurt (Antwerp Bike Crew) gaat vandaag of morgen in verlof. Soit, hopelijk is 't al wat minder warm weer (toch 's ochtends en 's avonds) tegen dat m'n "bike" geleverd is. Straks eens informeren naar de douchemogelijkheden hier (kan ook handig zijn).
De afgelopen twee dagen heb ik de goede raad van weerman Frank en weervrouw Sabine maar in 't achterhoofd gehouden en autogewijs naar 't werk gereden ("geen zware inspanningen vanwege de hoge ozonconcentratie", niet waar?) ;-)

Wie weet ga'k in Noorwegen wel een paar keer lopen 's ochtends... nadat de kleine Sebastian (ga naar foto 62. Thors son Sebastian) me heeft wakker gemaakt met een ochtendconcert. Zaterdag eens op zoek gaan naar die nieuwe loopsloefen. Crap... wat ziet mijn lodderig oog op hun webstek (Studio Sport in Kontich)??? Die gasten gaan morgen ook in verlof. 't Zal dan voor een avondje volgende week zijn (blijkbaar gaan ze dinsdag alweer open).

Bon, duty calls... l8r!

Geen opmerkingen: