zaterdag, juli 01, 2006

The last day...

Yep, 't is zover... mijn officieel laatste dag voor dit project is net gepresteerd. 't Is nu 19:30 lokale tijd en 'k ben net op mijn hotelkamerke... 't is nog een tamelijk hectisch dagske geworden. Gisteren een "vergetelheidje" ontdekt en 's avonds tijdens een ongelooflijk Hooters dinner met da boyz besproken met de respektievelijke "vergeter", en vandaag de brokstukken gelijmd ;-)
Ondertussen was er vanuit Frankrijk een andere "issue" gerezen en die bleek véél erger te zijn. Dus één van de ex-collega's opgebeld... en ja hoor, da boyz hadden dit eerder al eens meegemaakt en hadden de nodige "utility" programs gecreëerd om dergelijke situatie recht te trekken.
Uiteindelijk was ik naar hier gekomen voor "kennisoverdracht" en de laatste 2 uren hebben we nog snel 't één en ander uitgelegd. Arme man... hij staat er nu alleen voor en heeft de laatste weken enorm veel data moeten absorberen. Soit, "braaf" als ik ben, heb ik mijn coördinaten achtergelaten en voorgesteld mij te contacteren in geval van nood.
En nu zit ik hier... moederziel alleen op mijn hotelkamerke... de dag voor Canada Day (met andere woorden... 't was daarnet MEGAdruk in alle winkels). Zo dadelijk aan mijn eten beginnen (ananas- en aarbeistukjes) en dan wa chatten (als er eenzame zieltjes online zijn tenminste) of tv kijken... ben te moe om richting downtown te trekken :-(
Morgen trouwens vroeg opstaan... er zijn slechts 2 malls open en 'k wil nog wat inkopen doen alvorens Brazilië zich alweer voor de volgende ronde plaatst ;-) Daarna ga ik hoogstwaarschijnlijk wa zonnen aan 't zwembad (als 't weer meevalt tenminste... daarnet toen ik naar 't hotel reed was 't zo'n 28°... NIIIICCCCEEEE).

2 opmerkingen:

Geert Gitaar zei

En Rafke, ga je Toronto, Atlanta en Parijs niet missen als je dat moet inruilen voor Mortsel ?

Rafke Magic zei

Atlanta??? I wish... 'k ben er voor 't werk nooit geweest (wel privé, maar da's al 10 jaar geleden).
Bij de weg... 'k vertrek zondag alweer naar Londen... ff 2 dagen "inspringen" terwijl de bureau's hier in Mortsel dicht zijn.
Van pro-aktiviteit én flexibiliteit gesproken, hé ;-)

'k zal hier binnenkort nog eens ne nieuwe post forceren, se!