dinsdag, juni 27, 2006

Toronto in summertime...

...'t is eens iets anders :-)
's Morgens +23 °C ipv -23 °C. Ondertussen is het dag 3 alhier en 'k heb vandaag nog geen dipke gehad (gisteren één rond 11u, één rond 14u en vervolgens rond 21u... toen ben ik maar in mijn bed gekropen). Hopelijk kan ik straks op tijd vertrekken (gisteren waren er "issues"), want 'k heb zin om nog eens te fitnessen.
De vlucht was rampzalig... één van de oudste toestellen uit de Air Canada fleet denk ik (althans ik hoop het voor hen). Eén groot videoscherm vooraan voor alle passagiers?! Er zat voor mij natuurlijk ne grote pipo met bovendien een stoem klakske oep zennen dikkop :-S
Soit, 't was King Kong en Sleepless in Seattle... 'k had toch geen zin in die films. Dus wat doe je dan op een vliegtuig? Juist... proberen te slapen... guess what??? De zetels waren zo hard dat ik maar niet in slaap geraakte :-S Maw rond een uur of 2 zondagochtend kwam ik volledig geradbraakt aan in mijn hotelkamerke in de Westin Prince. 'k Heb trouwens een chique voiture gekregen deze keer... ne Chrysler Pacifica full (maar dan ook FULL) option... zelfs zetelverwarming achteraan?! 't Moet wel geen zicht zijn... klein Rafke in zo'n groten auto :-D maar voor mij geen probleem, zenne ;-)
Vanmiddag tijdens de lunch de tweede helft van Brasil - Ghana gezien... yep, 'k ben alweer een geukkig man. Zoals gepland gaat de seleçao door naar de volgende ronde :-) En Ronaldo heeft hét wereldrecord doelpunten op een wereldbeker op zijn naam geschreven vandaag (wat ik eveneens voorspeld had) ;-)
Bon, 'k ga hier de laatste loadjes nog monitoren en dan kuis ik stillekes aan mijn schup af... 't is al druk genoeg geweest deze week (en we zijn nog ni in den helft).

Geen opmerkingen: