dinsdag, juni 20, 2006

the "new" me...

...ondanks de vele overuren (gisteren alweer tot 9pm op den bureau gezeten), heb ik me toch aan mijn beloften gehouden en ben ik deze ochtend anderhalf uur vroeger opgestaan om te gaan trainen. Eerst mijn ogen uitgewreven ('t was nodig), dan een bezoekje aan 't kleine kamertje, vervolgens 25 push ups en daarna klaargemaakt om richting fitness center te gaan. Daar aangekomen, lichtjes geschrokken... 't was er "vollen bak"?! En dat om 7u 's morgens?! Soit, begonnen met 30 minuutjes fietsen op "level 3". Toen ik daar mee klaar was, waren alle loopbanden vrij en heb ik 12 minuutjes gelopen aan een snelheid van 6 km/u. Nergens last gevoeld trouwens.
Soit, 'k heb in totaal zo'n 537 kcal verbrand :-) En, 'k moet zeggen... 't heeft me deugd gedaan. Op 't werk ook... 'k ben precies "nen andere mens". Volgende sessie is gepland voor donderdagochtend. Daarna is 't wachten tot zondagnamiddag (EST, want 'k zit dan in de Westin Prince in Toronto... ook een schoon fitnesszaaltje daar trouwens... wel een pak kleiner dan hier). Dan ga ik proberen ofwel 3 maal 's avonds, ofwel 3 maal 's ochtends te trainen. Eens terug in België (3 juli ergens in de vroege namiddag kom ik terug) ga ik me inschrijven bij één of andere fitnessclub, want mijn contract bij mijn huidige klant zit er dan op ;-)
'k Ga waarschijnlijk een paar dagen nodig hebben om te dejetlaggen en te ontstressen (want de druk wordt enkel maar groter naarmate het einde nadert), maar dan vliegen we'r serieus tegen aan.
Greetz from London!

2 opmerkingen:

David aka Letman zei

Je kan natuurlijk ook bij een klant mét fitness terecht komen natuurlijk....

Rafke Magic zei

...who knows, misschien hebben ze da wel in Mortsel ;-)