vrijdag, juni 09, 2006

And now...

...the end is near and so we face... the final curtain. (FS)

Yep, 't is bijna zover... nog 3 weekskes en 't zit er hier op voor mij. Gisteren voor een laatste keer vanuit Wilrijk gewerkt en zodoende afscheid genomen van den "Bakke" en de "Kukke" (den "Davve" is ondertussen "getransfereerd" naar Anderlecht - dus daar zal ik binnen 2 weken afscheid van nemen, want vandaag zit em uitzonderlijk in Wilrijk voor een meeting).
Den Bakke en de Kukke... grave gasten! 'k Ga ze missen... na 't "accident" ben ik een weekske in Wilrijk gaan werken (omdat ik niet kon "ontkoppelen" met mijn linkerbeen - de kantoren in Wilrijk zijn op een half uurke "manken" van mij thuis). 't Klikte daar ineens. Relaxte sfeer, wat resulteert in betere prestaties (in mijn geval dan toch). Elke dag naar 't "foute uur" luisteren en ons een kriek lachen van tijd :-D
Vermits het daar zo goed meeviel, ben ik daarna nog regelmatig op dinsdag en/of donderdag daar gaan werken. Tot gisteren dus... zondag vertrek ik richting Londen voor twee weken en 'k weet eigenlijk nog niet waar ik de laaste week verwacht wordt (most likely Anderlecht).
Soit, den Bakke en de Kukke gaan binnenkort eens mee naar de Copa. 'k Ben eens benieuwd ;-)

Geen opmerkingen: