donderdag, juni 15, 2006

Time flies...

...when you're busy!!!

Jawadde, 't is al donderdag... ongelooflijk hoe snel de tijd hier in Londen voorbij vliegt?! En 't is ni dat we hier wat "around" aan 't "foolen" zijn. Elken dag tot een uur of 7 pm (UK time, da's dus 8 pm CET)... dan hopen dat we ne chauffeur te pakken krijgen (die mannen kijken massaal naar de World Cup... vandaag gaan we moeten stappen vrees ik... "England plays").

Trouwens, 'k vind het voorlopig nog ni veel voorstellen... die World Cup. In tegenstelling tot de meeste voetbal"kenners" heb ik toch genoten van Brazilië's eerste wedstrijd. Achter die late vervanging van Ronaldo zit meer dan enkel het feit dat Ronaldo zogezegd "onvervangbaar" is... 't is volgens mij een taktisch spelletje van El Entrenador. Trouwens zo vallen de (kleine) fouten van Robinho niet echt op. Immers, Ronaldo deed toch geen zak. Snappie?

Anyway, zondagnamiddag (rond half 5 UK time) zit ik met mijn Brazil shirtje op mijn bed en ne frisse Jupiler in mijn pollekes :-) En ga ik genieten van hun 2de wedstrijd. De manier waarop ze de 1ste speelde, deed me sterk vermoeden dat ze hun krachten nog wat willen sparen ;-)

Bon, 'k zit iets voorbij den helft van mijn "nieuwe" ochtendtaak (er is gisteren weer 't één en ander misgelopen, dus mijn planning is deze ochtend compleet herzien) en binnen een half uurke gaan we (eindelijk) lunchen.

L8R!

Geen opmerkingen: