dinsdag, september 04, 2007

2b fit or not 2b fit?

Zaterdag een farçe meegemaakt bij den Healthcity. 'k Kreeg nl. geen toegang meer tot de faciliteiten via m'n lidkaart. Op 't scherm kwam "Gelieve u te wenden tot de receptie!" (in 't rood nota bene). Enfin, zo gezegd zo gedaan... vroeger, toen het nog Sportopolis heette (blijkbaar zijn niet àlle internetlinks opgekuist... maar verrassend toch wel de meeste), werd je abonnement verlengd met de duur van je vakantie àls je dit op tijd doorgaf. Mijn verlof van vorig jaar oktober (Florida) wàs op tijd doorgegeven én de "verlenging" kwam toen trouwens ook op het inlogscherm van Sportopolis. Enfin, bon, soit... "plots" zijn die 2 weken extra (tot half september) verdwenen. Zaterdag hebben ze me nog gewoon binnengelaten, maar that's it. Good busy there...
Gisteren dus op zoek gegaan naar een andere club... én gevonden! Vanaf vanavond ga ik sporten bij de Go Fit. Ten eerste, 'k kan daar met "beurtenkaarten" gaan trainen (da's momenteel, gezien ik binnenkort terug ga voetballen, de enige interessante optie voor mij en bij Healthcity kan dat niet?!) en ten tweede... 't bij mij om de hoek op een 5 minuutjes wandelen.
Bon, daarna naar huis om te gaan eten en nog geen 5 minuten nadat ik m'n laatste boterhammeke naar binnengewerkt had, kreeg ik "onverwacht", doch zéééér aangenaam bezoek. CJ, I love you!!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

CJ ?

Anoniem zei

CJ?

Baywatch? ;-)

Rafke Magic zei

de juiste persoon weet wel wie ik bedoel ;-)