vrijdag, januari 04, 2008

eindelijk "dope"

Bon, 't vorige jaar dus een beetje met een domper geëindigd (hoewel veel werd goedgemaakt door de aanwezigheid van m'n sjoeke) en dit jaar eveneens nogal ziekskes gestart. Desalniettemin woensdag gaan werken, want 'k voelde me warempel beter... althans, des ochtends. In de namiddag voelde ik me bijna terug zo slap als een schotelvod. Op tijd gaan slapen was de boodschap. Zo gezegd, zo gedaan. Maar, donderdagochtend was m'n pijp uit. 'k Had overal pijn, voelde me futloos, etc... effe 't werk verwittigd en dan terug m'n bed in. 's Namiddags voelde ik me terug tamelijk goed. Maar vannacht is 't terug begonnen... rond 4u30. Volgens de dokter is er idd een "raar" 4uske onder de mensen dat ups en downs kent. Soit, ben net m'n pillen gaan afhalen bij den apotheker, en heb de eerste ingenomen. Nu terug m'n bedje in om te rusten.

Geen opmerkingen: