dinsdag, januari 15, 2008

scheiden doet lijden...

...yup, 'k zit niet meer samen met "de Krikkie". Gisteren was (voorlopig althans) onze laatste dag samen op een project en we hebben elkaar ni veel gezien. Den tijd is voorbij gevlogen... 'k kan me al ni meer herinneren wanneer hij me "vervoegde"... moet ergens in februari of maart vorig jaar geweest zijn me dunkt. Damn, da's al bijna een jaar geleden. In 't begin dacht ik bij mezelf "oe gonnek da na oanpakke", maar 'k denk dat het al bij al goe is meegevallen. We hebben ons ondanks een paar ambetante situaties toch goed geamuseerd. En vooral véél en goeie koffie gedronken
:-)
Ondertussen zit ik op een project waar héél veel collega's zitten. Da's ook eens ne keer plezant. En deze week doe ik totaal 't tegenovergesteld van vorige week. Toen was ik het die knowledge transfer deed. Momenteel onderga ik een knowledge transfer. Tja, de dingen kunnen veranderen.
'k Zit nu ook dicht bij de fitness zodat ik er van kan profiteren om terug "onder de middag" te gaan sporten. Vandaag was de eerste keer! 'k Kan jullie verzekeren, da's ideaal om de dag te "breken". Vanmiddag heb ik het kort gehouden... kwartierke gefietst en kwartierke gelopen. Stelselmatig ga ik dit opdrijven. Liever onder de middag gaan sporten en 's avonds wat langer op 't werk blijven, dan 's avonds na 't werk te moeten gaan sporten. Want dan is de fut er meestal al uit. 's Middags sporten heeft dus een dubbel voordeel: 1) de dag wordt gebroken en je begint de namiddag "fit" en 2) je moet je 's avonds niet tegen je zin naar de fitness begeven (of op straat of in 't park of whatever...).
Maar toch ga'k de Krikkie missen...

2 opmerkingen:

David aka Letman zei

Je hebt gelijk ivm de timing voor het sporten...

dejerre zei

ni vergeten te douchen achteraf Magic ...denk aan die vele collega's :)