zondag, juli 26, 2009

Eviva!

Vandaag is eindelijk m'n Eviva shirt gehandtekend door Eviva hemzelve :-) Hij vond het precies wel cool dat ik daar als enige met een truike van dat andere paars/witte team bijhad ;-) Daarvoor hebben we een kleine "tour du stade" gedaan (impressive I must admit) en erna in de tribune gewacht op de officiële ploegvoorstelling. Awel, de zitplaatsen zijn véééééél kleiner dan "bij ons" en bovendien véél duurder. De nieuwe tenuekes zijn niet knap, maar... die van de keepers wel. Zitka moet blijkbaar nog ff revalideren, dus "de rat" kan zich terug bewijzen ;-)
Vrijdagavond zat ik eens alleen thuis 's avonds. 'k Ben eerst gaan fitnessen en daarna heb ik "überschots" gegeten. Vervolgens was 't de beurt aan de zetel, waarin ik me geploft heb met een goei pint (een "licht") en ne zak chips (man, da was lang geleden). De keuze was gevallen op Mama Mia's... 't was slechts een 125g zak (de andere "interessante" zakken waren minstens 170g). TV gewijs viel de keuze op Maimi Vice (ook al had ik die al gezien). Was de moeite om nog eens opnieuw te zien.
Allé, 't weekend zit er weer op. Time flies...

Geen opmerkingen: