woensdag, juli 15, 2009

té weinig tijd...

Yup, 'k begin ook terug aan de ziekte van de 21e eeuw te lijden. Véél te weinig tijd. Van 't weekend echter zijn we naar de popkonigin gaan kijken. Awel, wat sommige mensen ook beweren, ik vond het nen bangelijke show. En ja, 'k was ook serieus "pissed off" dat ik zolang moest wachten (vooral omdat m'n bottinnen precies gekrompen zijn en ik zodus nog meer pijn in m'n benen had), maar... 't was écht wel de moeite. So what dat ze niet héél de tijd zong? Dat was op voorhand te verwachten. En de ode aan de popkoning was mooi, to the point en zeker niet té lang. De nieuwe versies van de oude nummers was voor mij een aangename verrassing. Maar één ding heb ik precies nog altijd niet door... een volledig nummer van de Eurithmics? Als iemand 'm wel snapt, let me know!
Gisterenavond de tijd genomen om met "the ladies" te gaan shoppen én daarna te gaan eten (op vraag van de jongste van de twee) ;-) 'k Heb het gezond gehouden en puree genomen ipv de veel verleidelijkere frieten. Maar, mijn menu kwam met een chocomousseke... en dat kon ik onmogelijk laten staan (hoewel 't achteraf gezien ni écht fameus lekker was). Van 't weekend gaan we "experimenteren" in de keuken... 'k ben benieuwd :-)

Geen opmerkingen: