zondag, november 29, 2009

Carnaval

Yes, gisteren was 't nog eens carnaval op 't Kiel. De Mc D heeft z'n draai (eindelijk) gevonden precies... na ene minuut was 't al prijs :-) Bon, vermits Rafke bob van dienst was, ben ik na 't derde pintje overgeschakeld op Coke Zero (en later in 't café zelfs op "platte water"). Enfin, op een bepaald moment bleek m'n sarmablaaske de druk niet meer aan te kunnen en ging ik ff naar 't toilet. Plots hoorde ik iemand op "shoes" (lees: voetbalschoenen) binnenkomen en dacht bij mezelf "allé, welke paljas komt er na oep z'n shoes nor de voetbal zing". 'k Keek ff naar links en wie stond er naast mij? Ta tatta tada... Shibuabua :-D
Hij lachte bij 't zien van mijn reaktie en toen ik hem na afloop zei "seffens schoren, hé maat", knikte hij bevestigend en liep hij terug naar de "opwarmzone". Z'n invalbeurt was echter té kort om de daad bij de "knik" te voegen.

Geen opmerkingen: