vrijdag, november 06, 2009

maand van de spinning

November is maand van de spinning bij de Fitality. 't Komt er op neer dat er de hele maand "speciale" spinninglessen zijn. Gisteren stonden er twee op 't programma: Hard Rock spinning & Faithless spinning. Oorspronkelijk was ik voor de tweede ingeschreven, maar door omstandigheden heb ik die veranderd in de eerste (een uur vroeger). Vermits de "zeem" van m'n oude broek stillekes aan z'n beste tijd heeft gehad, ben ik eerder deze week een nieuwe broek gaan kopen. Uiteindelijk heb ik voor een héél mooi prijske een "oud" modelleke van een wielerploeg op de kop getikt. Gisterenavond werd ze dus aan een eerste (en ineens een serieuze) test onderworpen. Yes, 't is een goeike. M'n "poep" doet vandaag géén pijn :-)
't Was een serieus zweetsessieke, maar al bij al heeft den tikker 't goed verteerd. M'n maximum hartslag was 184 (op dat moment moesten we zo diep mogelijk gaan) en daar ben ik welgeteld 3 seconden geweest. Voor de rest bleef 'm kalm ;-)
Volgende week staat er een Zumba cycling en een Jenever cycling op 't programma :-) Ineens een goeie opwarming voor 't mannenweekend dat vrijdag start... jiehaaaa!!!

Geen opmerkingen: