maandag, december 17, 2007

zalig weekend

"Yeah baby, yeah!" zoals Mike Myers' alter ego Austin Powers zou zeggen. Jawadde, de vriendin heeft me serieus in de watten gelegd. De trip ging richting Brussel alwaar we eerst incheckten in een poepchique hotel. We kregen zelfs een "suite" (het betere hotelkamerke)! Vervolgens het zwembad en de jacuzzi uitgeprobeerd en ons dan klaargemaakt om te gaan eten in Brussel centrum. Hmmmm... 'k heb een halve kreeft gegeten in een sausje van "appelsienboter". Lekker, lekker, lekker!!! Als nagerecht heb ik voor speculaasijs gekozen. Hmmmmm... daar kan je mij (bijna) altijd plezier mee doen. Dan zijn we een wandelingske gaan doen en hebben o.a. de licht- en geluidshow op de Grote Markt gezien. Indrukwekkend én een aanrader voor zij die het nog niet gezien hebben. Na onze koude (lees: zéér koude) avondwandeling, zijn we terug naar ons warm hotelkamerke (understatement of the year) gekeerd. De volgende ochtend hebben we van een zaaaaaalig ontbijtbuffet (inclusief Luikse wafels) genoten en terug een beetje verkend in Brussel (dat was tot voor dit weekend voor mij zo goed als onbekend terrein) en de nodige kerstinkopen gedaan.
Gisteren was er in de "pleasure dome" een bescheiden feestje voor de naaste familie (ouders & broers) ter ere van mijn verjaardag. Man, 't is hier nog nooit zo druk geweest :-) Nadat ik alleen overbleef, was het "time to relax" en heb ik me in de zetel "gelegd" ;-)

Geen opmerkingen: