dinsdag, april 11, 2006

De Post...

Man, man, man... tijdens mijn verblijf in Rotterdam is er bij mij thuis een postbode langsgeweest met een pakketje van SAP (ne cursus die ik binnenkort moet geven). Dus 'k vond een "kaartje" in mijn bus dat ik vanaf de volgende dag (5 april was dat) vanaf 9u terecht kon op het postkantoor van Wilrijk. Eens denken 9u... dan ben ik normaal gezien al een uur aan 't werken in Anderlecht. En als ik "chance" heb, dan ben ik rond 18u terug in Wilrijk... maar dan is 't postkantoor al lang dicht natuurlijk. En dan te bedenken dat we in de 21ste eeuw leven...
Enfin, gelukkig zitten er in Wilrijk een paar coole gasten op de lokale IT afdeling en werk ik zodoende zodus vandaag vanuit het kantoor in Wilrijk ('k heb tenslotte enkel maar een netwerkconnectie nodig). Daarstraks ff "over-en-weer" naar 't kantoor gereden... resultaat: 'k weet vanavond weer wat doen. Al goed, anders had ik naar Temptation Island of andere "crap" moeten kijken (hehe).
We zullen er dus straks eens invliegen, se... eens benieuwd of ze de fouten uit de vorige versie van die cursus hebben uitgehaald ;-)

1 opmerking:

David aka Letman zei

Dat verhaal van De Post herken ik - faciliteiten voor de werkende mens, nu!