dinsdag, april 04, 2006

drank...

Jawadde... vrijdag goe petrol... eerst pintjes, en 's avonds met "dé quiz" vanillejenever, chocoladejenever en 43... alles door elkaar gemixt. Daarna nog ne cola light gedronken in 't centrum (van Centerparcs De Vossemeren) en da was er teveel aan voor Rafke. Terug in de bungalow aangekomen, ging het licht uit (althans voor mij, want de mannen waren nog in form). Enfin, na een half uurke snurken wakker geworden met "een raar gevoel" aan mijn rechterhand... half verdoofd recht gekomen, 't licht aan gedaan en wat bleek??? De grapjassen hadden scheerschuim in mijn hand gespoten... maw, mijn donske hing vol :-(
Volgenden dag moest de Witte gaan sjotten... ze zijn hem gewoon komen afhalen in Lommel?!!! Goe bezig onze Witte. Enfin, de rest heeft dan maar 't zwembad onveilig gemaakt in de namiddag. Tegen de vroege avond heeft Sofieke de Witte teruggebracht (ze zijn gewonnen én de Witte heeft gescoord) en hebben we met z'n allen pitta gegeten (me veeeeel saus). Daarna terug 't zwembad in :-D 's Avonds was mijn pijpke alweer veel te vroeg uit ('k ben oud aan 't worden denk ik) en zijn de mannen nog naar de plaatselijke dancing geweest, terwijl ik in mijn bed lag.
Zondag is traditioneel BBQ dag... maar 't weer zat niet mee... althans, 's ochtends. In de namiddag klaarde alles open en hebben we alsnog een BBQ-stelletje gehuurd. Eerst nog maar eens 't zwembad onveilig gemaakt (en onszelf serieus gepijnigd... Rafke in botsing gekomen met Bombero... kop tegen kop... knie in rug... ai, pijneke). Soit, zondagavond gingen we bowlen... pffff... zwaar afgegaan, maar 't was redelijk plezant. Plots "helaas, pindakaas"... alles gedaan en we mochten terug richting bungalow keren.
Meanwhile, I'm back in Rotterdam... én 'k mag blijkbaar gratis drinken tot 22:30 in de Executive Lounge (alwaar ik ook gratis ontbijt krijg), dus gisterenavond effe in de whiskey gevlogen... I'm starting to like the Hilton in Rotterdam :-)
Oh ja, de kamer is vééééééééééééééél beter dan vorige week... tamelijk recent zelfs en een poepchique badkamer ;-)
Bon, van 't weekend is er ook een "profielfoto" van mij gemaakt en 't blijkt dat ik dringend op dieet moet :-( Enfin, we zullen dat dan maar doen... zodra ik terug in den Belgique ben.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

PANNEKOEK ;-)

David aka Letman zei

decadent!

Anoniem zei

Als je even breed bent als hoog moet het toch evident zijn dat je op dieet moet ?

Anoniem zei

@ anonymous: als ge even stoer zijt als ge uwe naam bekend maakt, dan kunt ge er eventueel is over nadenken om zo'n uitspraken te doen, ni eerder

BE AWARE!!!

De Bruurs...