donderdag, april 13, 2006

geheugenverlies?!

Hmmm... de laatsten tijd gaat het niet goed met Rafke's geheugen (vooral het korte termijngeheugen). Gisteren bijvoorbeeld ging ik nog eens fitnessen (voor de regelmatige lezer: 'k ben maandag terug begonnen... alles ging goed, tot ik ff op de loopband wou "testen" hoe het met mijn linkerbeen stond... slecht idee blijkbaar), dus sportzakske ingepakt 's morgens, handdoek, sportkledij & mijn flashy mijn Pumakes (eens in de solden gekocht in Toronto... maw SPOTgoedkoop... hehe). Toen ik 's morgens van de parking richting kantoor wandelde, viel halverwege mijn euroke da'k een proper onderbroek was vergeten in te pakken (oh by the way, gisteren belde er één of andere pipo mij ivm een nieuw ondergoedmerk in België... als promotiestunt sturen ze een gratis slip of boxershort op, MAAR ge moet de portkosten van 3€ wel zelf betalen... yeah right, "me alle Chineeze mor ni met den deeze"). D'OH! Gene fitness dus... want het shortje dat ik bij had, was er ééntje zonder "binnenbroekske" in.
Vandaag... 'k zat vanochtend "oep mennen bureau" en was van plan om mijne nieuwe cursus mee te pakken naar 't werk. 'k Had al direkt wa tips gezien mbt performance improvement die we hier ZEKER kunnen gebruiken (wel straf, de zgn. "performance expert" van een andere firma die was geraadpleegd nen tijd geleden heeft hierover niks gerept... tiens, tiens). Hier aangekomen, viel er alweer een euroke... cursus thuis vergeten :-(
Doeme toch!
'k Pijns da'k wa meer "magnesium" in mijn degelijkse voeding moet inbouwen (als ik me ni vergis, werkt dat positief op 't geheugen).

1 opmerking:

Anoniem zei

Volgens mij zijt ge gewoon oud aan 't worden ;-)