zondag, augustus 27, 2006

Le nouveau vélocipède est arrivé!

Yes, mijn fietske is geleverd :-)

Vandaag mijn eerste testritje gedaan... eerst ff van hieruit richting ouderlijke huis (16 minuutjes). Daar ff gechekt of alles nog ok was (ze zijn nl. op verlof in Spanje) en vervolgens richting broer Bart. Daar stond ik voor een gesloten deur :-(
Via een simpel telefoontje ontdekt dat ze aan de zee zitten... op congé?! Good busy! Dan maar terug naar huis gefietst. Bon, in totaal 50 minuutjes gefietst en zo'n 541 kcal verbruikt (40% vet verbrand). Een gemiddelde hartslag van 147 (da's ni zo goe eigenlijk), maar na een kwartier teruggevallen tot 110 (en dat valt gezien de omstandigheden, vrij goed mee).

De fiets zelf ('k zou 'm eigenlijk ne naam moeten geven... zal er eens over slapen) is gewoonweg schitterend. 'k Had, zoals eerder vermeld, gekozen voor 8 ingebouwde versnellingen ('k zie me nog niet echt 21 of 24 versnellingen gebruiken) en die werken F1-gewijs... maw 'k heb een + knopke en een - knopke. Wicked!!! De voorvork bevat een eigen vering en zo ook de zadelpin. 't Zadel is bovendien van uitstekende kwaliteit, want mijn "gat" doet geen pijn ;-)

Allé, hopelijk zijn we nu eindelijk terug "op goede weg"!

1 opmerking:

David aka Letman zei

...kan je beginnen aan de marathon op de fiets!