vrijdag, augustus 18, 2006

"Morrege...da'k het morge zal doen!"

vraag: van welke Belgische band is dit een deel van een reffrein?

Soit, morgen gaan we nog eens met de "slechte vrienden" naar Pukkelpop... 'k heb al koppijn op voorhand. Maar... wat ziet mijn lodderig oog... 't zonneke begint terug te schijnen :-) Vlug ff op de website van 't leste niefs naar 't weerbericht voor morgen gekeken... ni goe boven Hasselt. Regenbuien en temperaturen tussen 16 en 22 °C. 'k Zal dus maar een lange broek aandoen, een trui meepakken en een regenfrakske. Oh ja, we blijven maffen... in ne Citroën Berlingo (voor alles is nen eerste keer, ni waar?). 'k Moet seffens nog ff oordopkes gaan halen voor mijne copain... anders staat em doof op.
Op de vraag "welke groepen komen er dan?" is het antwoord simpel "who cares?". Anyway, afsluiter van de avond is Daft Punk, wat zeker ni slecht is. Andere interessante dingen om te zien zijn Zita Swoon, Coldcut, Placebo en DJ Mylo (maar die laatste twee overlappen elkaar spijtig genoeg). Voor de rest is 't VLEES (uitroep van MxMBoB), frieten en BIIIEEEERRRR (alweer een uitroep van MxMBoB)!!!
Lap, en zondag nen "deejt"... 'k zal dus maar ni téveel gerstennat tot mij nemen ;-)

3 opmerkingen:

dejerre zei

yes ... de mannen van de Belgian Asociality ...

sinds ik in Hever woon, praktisch buren !!

Rafke Magic zei

hehe... en blijkbaar treden die gasten zelfs nog op ook?! als ik mij ni vergis, moeten die toch al wel ne gezegende leeftijd hebben, ni? toen wij die destijds als 16 jarigen gingen bewonderen, waren die toch al vlotjes in de 20... en da's toch al 18 jaar geleden ondertussen

David aka Letman zei

heb die mannen ook nog bezig gezien in 't Staminee op de Vismarkt in Mechelen toen ik 17 was...