zondag, juli 01, 2007

1 juli 3 jaren geleden...

...ben ik in dienst getreden van Cernum. Tot op heden heb ik daar nog altijd geen spijt van gehad. En 'k ben dus van plan er nog zeker een paar jaarkes bij te doen. Waarom? 't Is moeilijk uit te leggen, maar 't zit eigenlijk allemaal in de slogan van onze firma "Believe. Succeed." Mensen met dezelfde "believers"mentaliteit tesamen brengen in één firma, chapeau! Ge moet het Koen en Geert nageven. Ze zijn daar met brio in geslaagd (en slagen er nog steeds in)! Bovendien streven ze ernaar om uit te blinken in wat we doen: CRM, BI ànd Netweaver consulting. En we blinken daar ook in uit. Dit alles wordt overgoten met een sausje van verregaande collegialiteit, sympathie, plezierige nevenaktiviteiten, een "open" mentaliteit, serieus als 't serieus móet zijn, maar ook tijd om een pintje te pakken met de werknemers. Allé, 't is een firma waarin ik mij althans thuis voel. En dát, beste recruiters die ons constant lastig vallen met "interesting opportunities", dát is de "bottom line"!

Dus copains, want dat zijn Koen en Geert (méér dan gewoonweg mijn "bazen"), bedankt voor de afgelopen 3 jaren! En als de verbouwingen achter de rug zijn (net nog een bangelijke zetel besteld, se), dan komen jullie maar eens een pintje (of een coupeke, of nen Duvel) pakken in mijn vernieuwde "pleasure dome"!

Geen opmerkingen: