vrijdag, juli 13, 2007

Paniek?!

Woensdagochtend bel ik de dokter op voor de resultaten van m'n bloedonderzoek. De man begint met te vermelden dat het een "feestdag" is en dat hij eigenlijk niet werk, en vervolgt met "ah ja, er is toch iets mis met uw weerstandsvermogen... hoe laat kan je vrijdag eens langskomen?".
D'OH?! 'k Viel bekan van m'n suske!!! Enfin, vermits ik vandaag toch een halve dag voorbereiding had voor m'n presentatie van deze namiddag, besloot ik om een afspraak vanochtend te maken. Zo gezegd, zo gedaan. Vanochtend rond 8:30 verliet ik de woonst en wandelde ik richting "meneer doktoor". Blijkbaar was er niet echt een reden tot grote paniek (want wat gaat er als eerste door uw gedachten als een dokter u zegt dat er iets mis is met uw weerstandsvermogen en dus eigenlijk uw immuniteitssysteem??? yup, klierkoorts, hiv, aids, ...). Enfin, m'n weerstand is inderdaad aangetast door één van m'n eerdere "griepkes" en blijkbaar nooit echt volledig terug genezen. Dus nu heb ik een "preparaat" voorgeschreven gekregen ('t zal pas maandag bij de apotheek klaar zijn) én extra vitaminen om me er weer volledig bovenop te krijgen.
Jawadde!

Geen opmerkingen: