vrijdag, juli 06, 2007

alweer geveld...

En ja hoor, opnieuw een zware keelontsteking :-(
Meneer Doktoor vond het welletjes geweest en heeft meteen bloed getrokken. Eerst had hij nog vlug vastgesteld dat m'n bloeddruk veel te laag was en m'n hartslag té hoog. Maw mijn lichaam is tegen "iets" aan 't vechten, maar we moeten enkel nog vaststellen waartegen. Vanavond zou ik de uitslag van het bloedonderzoek moeten weten. Ondertussen heb ik antibiotica (een vijfdagen kuur deze keer) meegekregen alsook een neus- & keelspray. Afhankelijk van de resultaten van het bloedonderzoek, volgt eventueel nog een extra antibioticakuur :-(
'k Heb ineens maar een afspraak gemaakt in het UZA bij de dienst NKO (neus-, keel- en oorziektes). Immers, ik kamp al een paar jaren met een snurkprobleem dat blijkbaar erger en erger wordt. En, 'k heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de keelontstekingen en angina's van de afgelopen maanden nauw samenhangen met dit snurkprobleem. De laatste dag van deze maand mag ik langskomen voor een eerste onderzoek. 'k Ben eens benieuwd.

Geen opmerkingen: