dinsdag, juli 17, 2007

"We are going on a... summer holiday,

if you wanna go, you swim!" Etc... hehe, de MC Miker G & DJ Sven versie van Madonna's holiday. 'k Moet er telkens spontaan aan denken als ik op verlof vertrek. Yes, Yes, 't is zover... Rafke en de 2 J's vertrekken op congé payé! Een dikke anderhalve week Bulgarije (aan de Zwarte Zee). Gisteren m'n laatste "open issues" bij de klant afgewerkt, samen met de Krikkie. Hij gaat de keet rechthouden terwijl ik aan 't strand lig of aan 't zwembad of aan 't sporten ben of iets aan 't bezichtigen ben... enfin, you get the picture.
Na 't werk nog ff langs IDEWE voor een "beeldschermwerkers"onderzoek... alles was in orde, met uitzondering van m'n zicht... daar waren ze blijkbaar van onder den indruk?! Op alle drie de niveau's scoorde ik het maximum én 'k had nog overschot. Allé vooruit, da weten we ook weer. Ze hadden er precies moeite mee om te geloven dat ik al zo lang zoveel achter een pc scherm zit en nog zo'n goei zicht heb.
Soit, bij wijze van total relaxation de laatste avond, heb ik me in de zetel geploft met een Rochefortke, ne zak Lays Chili Wok én Kill Bill 2 op de video. Naaaajjjsss!
Enfin, 't zal hier waarschijnlijk een paar dagen héél stillekes zijn, dus... tot binnen een goei twee weken!

Geen opmerkingen: