dinsdag, maart 21, 2006

conditie...

...gisterenmiddag nog eens gaan fitnessen na maar liefst 6 en een halve week inactiviteit (nog steeds tengevolge van de crash in Niagara-on-the-Lake). 'k Vreesde eerlijk gezegd het ergste... de situatie van "het been" was verbeterd, maar nog niet 100%. Enfin, 'k was 't beu om inaktief te zijn en besloot om "op 't gemakske" te beginnen. Eerst 10 minuutjes gefietst... geen enkel probleem (zelfs niet hartslagsgewijs), daarna kwartierke op de cross trainer (da was conditioneel al wa minder... hartslag is ff naar boven gegaan rond de 160, maar 'k heb het dan onmiddellijk wat kalmer aan gedaan). Vervolgens 10 minuutjes geroeid (geen enkele last van de ribben, maar wel terug lichte pijn in 't linkerbeen) en tot slot nog 10 minuutjes gefietst. Er volgen echter geen statistieken, want blijkbaar wist ik na 6,5 weken niet meer hoe ik mijn Polar horloge moest gebruiken... D'OH! In plaats van op pauze, had ik op stop gedrukt en heb dus een deel van mijn training volledig overschreven. Ook was ik te laat beginnen "meten"... again, good busy!
Soit, al bij al viel het veeeeeeeel beter mee dan verwacht, maar dan... been begon licht te zwellen en tegen de avond terug vrij veel pijn. Straks toch nog maar eens langs den dokter passeren. Desnoods moet ik maar een andere manier vinden om de conditie op peil te houden. Knappe, niet-gebonden, (jonge)dames mogen zich altijd spontaan aanmelden :-D

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik meld mij aan!!

xxx

Anoniem zei

Idd, passeer maar is bij den dokter. Na 6 weken nog altijd last, das geen goei teken...

Rafke Magic zei

Hey Pam... did you finally learn Dutch?