maandag, maart 27, 2006

plopperdeplopperdeplop...

...pijn is weg :-D

Blijkbaar was er zich wat "bindweefsel" beginnen vormen op mijn spier, wat voor een zeer onaangenaam gevoel en dus af en toe ook pijn zorgde (zenuwke krijgt verkeerde info door en stuurt een "pijn"stoot naar de hersenen). Anyway, hij heeft da ff "los"gemasseerd en er een spuit ingegeven. Sindsdien gaat het een pak beter (nog wel een beetje een voos gevoel) en 'k moest me vooral geen zorgen maken (dus 'k heb mijn fitnesstenueke mee om in den Hilton in Rotterdam eens te gaan fitnessen... hehe).

Zaterdag naar een feestje van een ex-projektleider geweest... wow, veel bekenden (ex-collega's en zelfs een ex-manager). 't Was plezant en knap georganiseerd. Allemaal "mini"hapjes, tot minihamburgerkes en mini pakskes friet toe... was welgekomen na al die gratis pintjes ;-) Enfin, 'k heb wa kunnen bijpraten met verschillende mensen en 't is straf dat wij eigenlijk allemaal ni veel veranderd zijn. Spijtig dat "the dream team" niet meer samenzit. We hebben serieus werk verricht én ons bovendien ook goed geamuseerd. Er zouden wat meer mensen 40 moeten worden ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Awel, ik stel mij kandidaat om 40 te worden, maar dan wel pas binnen 14j ;-)

Toch al goe te horen dat de pijn in't been weg is. Zaterdag een balleke trappen in Center Parcs se. Is zien of Cabuske het nog ni verleerd is...

Rafke Magic zei

...'k ben eens benieuwd of dat al gaat lukken... die spierkes zijn niet meer gewoon van te "werken"... en da begin ik nu te voelen (probeer al een paar dagen "normaal" de trap op en af te gaan)

't drinken zal wel lukken ;-)