vrijdag, maart 24, 2006

pijn :-(

Ok, de "crash" was op 5 februari rond 19u Belgische tijd... ondertussen zijn we 47.5 dagen later en 'k heb nog altijd pijn in mijn been. Ni goe bezig dus. Soit, wegens overuurkes de voorgaande dagen is het mij niet gelukt om tijdig bij onzen dokter te geraken. Hij werkt met een systeem van "kaartjes" die je vanaf 17:30 kan oppikken, maar dan ben ik belange nog ni in de buurt van Wilrijk. Anyway, als ge nog maar riskeert van na 17:30 te gaan kijken, dan heb je 't dus aan uwe rekker... afspraak na 22u (en dan lig ik al in mijnen tram).
Soit, daarstraks dus maar nen anderen dokter gebeld, want ik moet en zal dat been nog eens laten onderzoeken alvorens naar Rotterdam te vertrekken (volgende maandag word ik daar verwacht voor 2 weken). Geen enkel probleem voor die mens (goeie pee trouwens... ben daar 2 weken geleden voor mijn griepke ook al eens geweest)... die werkt alleen maar op afspraak. Nen dokter naar mijn hart!
Hopelijk is zijn verdikt ni te erg straks...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En? Hoe is't er ondertussen mee gesteld??
't was zaterdag uit mijn gedachten gegaan... Btw, 't was lekker bij den Turk ;-)

David aka Letman zei

Ben ook curieus...
Weet ge ondertussen al wat ge daar zit te doen ;-)