dinsdag, maart 06, 2007

nog meer goed nieuws

Yes, yes... na gisteren een puike prestatie neergezet te hebben op 't werk (al zeg ik het zelf), ben ik vandaag op 't zelfde elan voortgegaan. Gisteren met een beetje inventiviteit en wat plak- en knutselwerk ineens de oplossing ineengebokst voor 2 belangrijke KPI rapportjes... jiehaa ;-)
Vandaag stonden er een paar kleine ad hoc taken op 't programma, die eveneens met brio werden uitgevoerd (uiteraard). Ook heb ik vandaag toestemming gekregen om volgende week nog eens 2,5 dagen te gaan presteren bij een ex-klant in Rotterdam (training geven aan een paar key users aldaar). 'k Zie er eerlijk gezegd een klein beetje naar uit... want het gezegde luidt "verandering van spijs, doet eten". De ondervinding leert me dat er een grote waarheid schuilt in die uitdrukking. Immers effe volledig iets anders doen, op een andere lokatie, met andere invalshoeken, e.d. geeft achteraf weer extra moed om verder te doen op het dagdagelijkse (en eventueel zelfs nieuwe ideeën).
Maar er is nog een reden tot vreugde... oh ja, vanavond ben ik nog eens langs mijn nieuwe favoriete fitnesstoestel gepasseerd: de loopband. 55 minuten aan 1 stuk gelopen zonder in de problemen te komen. Er was één uitzonderlijk piekske in 't lichtrood, maar op dat moment was ik me in m'n gedachten druk aan 't maken (heb al gemerkt dat dat een negatief effekt heeft op m'n hartslag). Daarna gestretcht, een klapke gedaan met "de Lorre" (doet blijkbaar stage in de Sportopolis) en met "den Baeki" (die was aan 't trainen). Vervolgens rap gedoucht en naar huis gereden om aan 't eten te beginnen. Een volkoren spaghettike met een tomatensausje aangevuld met stukjes paprika, champignons, stukjes kip (overschot van 't weekend) en spekreepjes. 't Heeft gesmaakt!
Ondertussen nog wa verder gestudeerd (den tv marsjeerde hier vanavond toch ni... 'k kreeg enkel maar sneeuw te zien) en nu de tandjes poetsen en den beddenbak in! Oh ja, morgen een lunchdate met een Nederlandse blondine... grrrr ;-)
(en 's avonds met een Belgische blondine... GRRRRrrrr)

1 opmerking:

Anoniem zei

druk druk druk stress en ontspanning lol