maandag, april 14, 2008

Aigh?

Door onvoorziene omstandigheden ben ik vrijdag niet kunnen gaan sporten. Alweer een paar "issues" die snel, snel moesten opgelost worden vóór het weekend. Enfin, ongeveer anderhalf uur later vertrokken, waardoor ik de geplande fitnesssessie moest annuleren. Soit, 'k heb een ongelooflijk zalig én gezond weekend achter de rug, dus tijd om vandaag de schade in te halen. Na 't werk, een kilometerke verder gestopt en eens een keertje op snelheid getraind. Eerst 5 minuten aan een tempo van 9.5 km/u, vervolgens 1,5 minuten rust. Vervolgens was 't ééntje van 4 minuten aan 't zelfde tempo, alweer gevolgd door 1,5 minuten stappen. Daarna 3 minuutjes aan dit tempo en een iets langer rustpauze (2 minuten). De voorlaatste run was er één van 2 minuten, maar aan 10 km/u. Na 1 minuutje stappen, was de laatste aan de beurt. Ditmaal aan een tempo van 11 km/u. Alles ging vlotjes en de hartslag bleef binnen de "normale" grenzen (een jaar geleden zou ik dit niet aan dezelfde ritmes gekunt hebben). Daarna heb ik 5 minuutjes "uitgelopen" aan 8 km/u.
Om m'n training af te ronden, heb ik nog een kwartierke gefietst en nog 10 minuutjes ge"stept".

Geen opmerkingen: