dinsdag, april 29, 2008

druk in 't kwadraat

Ni te doen... druk, druk, druk en nog eens druk. Maar afgelopen weekend toch weer tot rust gekomen (ondanks 't feit dat ook het weekend goed gevuld was). Vrijdagavond gaan eten in een witloofrestaurant ("chicon" is één van mijn favoriete groenten) en de dag erop vroeg uit de veren en richting "les Ardennes". We zijn op een stuk parcours van "Luik - Bastenaken - Luik" geweest alwaar zaterdag de amateurs hun ding konden doen. En neen, we hebben niet meegedaan ;-)
's Zondags zijn we eerst naar de Brocante aan 't Atomium geweest (ter ere van de Expo 58 - 08 viering) en hebben aldaar een paar leuke "souvenirkes" gekocht. Tevens hebben we 't (tijdelijke) Pavilioen van 't Geluk bezocht (opgebouwd uit maar liefst 33000 kratten Jupiler) en daarna genoten van een fris pintje onder 't Atomium. Daarna zijn we de Koninklijke serres gaan bezoeken. Jawadde dadde! Da's gene "kouwe kak". Man, man... moest ik zo'n tuintje hebben (en we hebben "slechts" 1/5 of zo van het domein kunnen aanschouwen), 'k zou me daar een mega golfterrein aanleggen. Maar ik wordt uiteraard niet betaald om zo'n tuin te hebben... in tegendeel, 't zou me niet verbazen als ik zelfs voor 't onderhoud ervan betaal. Enfin, 't is er "proper" en de serres als het ware nóg properder. 't Was z'n 2.5€ entree meer dan waard.

Geen opmerkingen: