woensdag, april 02, 2008

sport

't Is me het weekske al geweest... maandagavond heb ik een gewone fitnesssessie (jawadde een 5 s'enwoord) gehouden: kwartierke gelopen, 20 minuutjes gefietst en nog 10 ge"stept". Dinsdag een "fatburning" spinning en zonet een "bikefit" spinning. Gezweet da'k heb daarnet, maar hartslag was héééél goed. Zou ik dan eindelijk toch een beetje resultaat beginnen boeken? Morgenmiddag staat er nog een "losfiest"-sessie van een half uurke op 't programma en vrijdagnamiddag ga'k proberen een half uur te lopen.
Voedingsgewijs gaat het ook vlot. Vandaag was ik wel m'n stukske fruit vergeten... damn. M'n banaan voor morgen ligt ondertussen klaar evenals een paar wortels voor morgennamiddag.

1 opmerking:

David aka Letman zei

Goed bezig dus! Hou die regelmaat er in :-)
Serieus toeval dat ik je vanochtend opmerkte, mss zat je gele jas er voor iets tussen ;-)