woensdag, oktober 18, 2006

Floridaaaah :-)

Yes, we bevinden ons reeds enkele dagen in 'the Sunshine State', meer bepaald in Sarasota (aan de Golf Van Mexico) vlakbij Siesta Key. Beste lezers, 't is hier zaaaalig! Ongelooflijk goed weer, hoewel ze 't hier nu echt wel 'fall season' vinden. D'oh! De 'locals' hier vinden het dus koud... hehe, goe bezig. 't Zwembad (niet verwarmd trouwens) is precies nen 'hot tub' en dat enkel door stralingswarmte van de zon. Soit, mij ni gelaten... ik ben dus de enige gebruiker van 't zwembad hier (hoewel, gisteren was ik in aangenaam gezelschap). Dus 'k lig daar met nen boek... en telkens ik het net iets te warm krijg, doe ik een "plonske" in 't water. Gisteren zijn we (de aangename jongedame van Braziliaans / Italiaanse origine en ikzelve), naar Lido Key geweest. Daar een deftige strandwandeling gemaakt, vervolgens in een gezellig Italiaans restaurantje gaan lunchen en daarna hier aan 't zwembad gaan liggen. Gisteren was 't qua weer niet echt een topdag... 't was eerder overtrokken en qua temperatuur deed het me aan een Belgisch zomerdagske denken ;-)
Morgen ga 'k met Jenny mee richting Longboat Key. Zij werkt daar in een Art Gallery en ik ga de dag op 't strand doorbrengen. Oh ja, voor de leken onder jullie... Longboat Key is daar waar 't rijk volk woont... o.a. een tennisspeelster van Russische origine (die blijkbaar op dezelfde vlucht als ik zat, maar waarvan ik dacht dat ze een dubbelganger was, vermits ik totaal geen Russisch accent bij haar hoorde... en wat blijkt... de jongedame heeft helemaal geen Russisch accent... doeme toch!!!). Soit, als ik ze daar morgen op de beach zou tegenkomen, dan zal ik eens polsen of ze de 17de januari iets aan de hand heeft :-)
Bon, mijn lunch is naar binnengewerkt en 'k hoor de schreeuw van 't zwembad... later, gators!!!

Geen opmerkingen: