zondag, oktober 22, 2006

J, J & J... of te, "the 3 J's"

Gisteren opgestaan om 5:09 Am (met de nadruk op de a dus)... alarm was afgegaan om 5u, maar 'k had ff de "sluimerfunctie" ingeschakeld. Soit, snel douchen, ff Brian helpen met het inladen van zijn "truck" en daarna naar de SUV van Jenny met dewelke we richting "Farmer's Market" vertrokken. 'k Denk dat onze "booth" (Sarasota Candle) rond 7u volledig "up & running" was. Vervolgens met Jenny ff een "coffee" gaan scoren bij de booth van Latitude alwaar Chris naast koffie ook al "jokes" aan 't tappen was. 'k Koos voor een grote 'Hazelnut Crème'... hmmm, lekker. Vervolgens ff bij de "soap lady" een babbeltje gedaan en daarna nog bij de Melissa "Bloody Mary" van Liquid Chef (toffe vrouw die ik de dag ervoor had geholpen op het Van Wezel festival en waar we vorig jaar een feestje hadden ter ere van de opening van "Football Season").
Ondanks een superdag qua weer ('t was verschrikkelijk heet zelfs), bleek de opkomst nogal magerkes... reden: gisterenochtend was er ook een "breast cancer walk" en die had heel veel media-aandacht gekregen. Enfin, in de late namiddag, na het opruimen van onze "booth", het uitladen van de kaarsen hier en een verfrissende douche (met tussendoor nog een kommetje "Shrimp Clowder en een WASA cracker), was 't tijd voor lunch/dinner. The Brister voelde zich niet lekker, dus ging Rafke op stap met "the 3 J's" of te Jen, Jen en Jen :-)
We zijn naar "the Outback Steakhouse" geweest en konden nog ff profiteren van "happy hour". 'k Heb 2 Buds gedronken, de dames gingen voor cocktails. Als "appetizer" (en nu gaan mijn food guru's krampen krijgen vrees ik) hebben we "cheese fries loaded" genomen (frieten overgoten met warme kaas en stukskes spek... "food for the soul" zoals ik dat zou noemen). Vervolgens heb ik het iets beter gedaan met een 'salad' en 'boomerang shrimp' (die ik nauwelijks opkreeg... de frieten die daarbij geserveerd waren heb ik wijselijk laten staan).
Oh... 'k heb ineens een oplossing gevonden voor het green card probleem... één van de J's ('k heb haar gisteren voor 't eerst ontmoet n.b.) wil gerust met me trouwen (ze heeft zelfs nen BF, dus 'k heb precies wel wa indruk gemaakt op die jongedame... hehe). Dus rendez-vous met haar in Las Vegas binnenkort :-D

1 opmerking:

David aka Letman zei

It's Magic! ;-) Enjoy!