donderdag, oktober 26, 2006

Pffff.... 1 more day :'-(

Yep, 'k ben aan mijn laatste dag bezig hier in Sarasota... ongeveer 20 minuutjes geleden opgestaan (rond half 9), sanitair stopke gedaan, koffie gezet en ben nu aan m'n ontbijt bezig. Zo dadelijk een fris doucheke pakken, mij insmeren met Piz Buin factor 4, zwembroekske aan en voor de laatste dag aan 't zwembad gaan liggen.
Mijn tweede boek, De Florentijnse Vloek (origineel: Der Flug des Florentiners), is voor de lunch (meer dan waarschijnlijk een Subway sandwich) ook uit denk ik. De vraag is dan, begin ik aan het 3de boek of ni? Misschien best wel... me wa chance, lees ik dat dan op de vlucht naar O'Hare, in de vertrekhal van O'Hare en op de vlucht naar Zaventem wel verder uit (afhankelijk van welke films ze in 't vliegtuig spelen uiteraard... op de heenvlucht waren het X-Men 3 en Charlie and the Chocolate Factory).
Na mijn zwembadavonturen, ga ik nog snel een 4-tal "soy candles" afwerken, dan hebben Jenny & Brian daar al geen last meer van. 's Avonds pikt "the Brister" mij op en gaan we naar de "candy shop"... euh... "candle shop" (hehe). Daar staan nog 2 van mijn creaties te wachten om afgewerkt te worden ;-)
Oops... 'k moet tussendoor ook nog mijn koffer inpakken... fuck, I hate packing my suitcase :-(

PS de 3e reeks van Lost... man, man, man... 't wordt nu pas écht weird shit ;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

En een beetje slecht nieuws van het thuisfront... Den Beerschot heeft verloren van de kakkers met 1-0 (na verlengingen) en 't was nog terecht ook :-S

Tot zaterdag he ;-)