vrijdag, oktober 06, 2006

Tijgers (cougars)...

...I need one by January 17th :-D

6 opmerkingen:

Anoniem zei

dag Beertje,
voor 75eur doe ik alles!

David aka Letman zei

Ik sta er ook alleen voor dan Rafke maar ik weet dat je vrouwelijk gezelschap verkiest...

Anoniem zei

Bergin je nu al oproepen te zetten op het internet. En ik die dacht dat je gewoon één telefoontje moest plaatsen.

Groeten,
J

Anoniem zei

je hebt een mooie blog, Jeroen.

dejerre zei

whoehahahaha ....
rafkemagic.blogspot.com = goedkope datingsite ?!?

tenzij je echte tijgers bedoeld (Panthera tigris) ... weet dan dat deze niet op de positieflijst staan en dus enkel illegaal kunnen worden gehouden in ons Belgenland !!

Rafke Magic zei

75€ voor een anonieme date?! goe bezig :-D

't is idd maar één telefoontje (oh almighty J)... maar spijtig genoeg ook een vliegtuigticket... en da vind ik er nét over om enkele collega's op een nieuwjaarsreceptie te entertainen :-S

we zien wel... van 't weekend nog 2 oude vlammen gezien