maandag, oktober 09, 2006

nog 4...

...werkdagskes... en dan Florida, here I come!!!

Can't wait... zeker ni nu 't hier aan 't afkoelen is. Vanochtend toen ik thuis vertrok was 't nog geen 10°C buiten. In Sarasota is 't rond 7u 's ochtends al 21°C... da zijn pas temperatuurkes. 'k Ben spijtig genoeg wel beperkt qua bagage :-(
Twee koffers van elk 20kg... da's gene vette, want zeg nu eerlijk... ziet ge mij al met twee koffers gaan sleuren?! Maw voor mij geldt één kofferke van 20kg en 'k denk dat 't leeggewicht van mijn lichtste koffer al rond de 5kg ligt.
'k Heb ook een lijstje meegekregen mbt wat ik NIET in mijn handbagage mag hebben. 'k Heb er nog niet naar durven kijken eerlijk gezegd... zorgen voor later. Bon binnen 6 dagen zit ik een koffieke te drinken in the Yellow Cup Café... bij een knappe geïmporteerde Poolse met een dito dochter ;-)

Geen opmerkingen: