maandag, augustus 04, 2008

nog meer vis...

Vanochtend alweer vroeg uit de veren, want we hadden "reservaties" in the Georgia Aquarium om 10u en we zouden tot daar gaan met 't openbaar vervoer (ons Marta). Wow, unbelievable!!! Voor iedereen die van plan is om op bezoek te komen... een grote MUST!!! En ticketten bestel je best online (of via mij als ik tegendan een "season's pass" heb, want dan krijg ik korting) en ineens een duoticket voor The World of Coca-Cola (wat we daarna dan ook bezocht hebben). Again, foto's volgen later. Zelfs voor iemand die geen vis lust, was dit een indrukwekkende plaats. Trouwens, 'k heb vanmiddag een broodje tonijnsla gegeten ;-)
De Coca-Cola Wereld is ook de moeite, maar de shop op 't einde is heel gevaarlijk!!! M'n sjoeke heeft daar geld uitgegeven... ni te doen :-) Maar ze heeft me wel op een paar megacoole souvenirkes getrakteerd.
Daarnet hebben we nog effe aan 't zwembad gelegen om te bekomen van deze drukke week en nog wat te genieten van de zon. Ha, en de weinige Amerikanen aan 't zwembad hebben kunnen zien dat echte Belgen Belgisch bier drinken (nen halve liter Maes... de laatste trouwens... hint, hint, hint). Nadeel van die halve liters hier is dat ze te snel opwarmen :-S
Seffens gaan we iets klein eten (patatjes, boontjes en een "probeerseltje" van bij Alon's) en daarna nog een dvdke kijken (gisteren twee soldekes gekocht).
Morgen terug werken... :'-(

2 opmerkingen:

Anoniem zei

oew oew oew :D da wilt zegeg souvenirs voor mij ^^

en ahja, keb just opt nieuws gzn da ze vanaf nu as ge naar america reist u laptop moge in belsag neme om die qua inhoud volledig te screene (zelfs zonder enige verdenking)... schending van privacy klinkt er in mijn ore... en ook, wnr gaan ze stoppe met zo'n wette??? :s
khoop gwn da ze mij da ni flikke... ure w8e en w8e vr nix...
raf be warned ! ^^
x

Rafke Magic zei

'k zal de "extra" gsm meegeven met de mama... dan belt ge maar als ge hier "klaar" staat om opgepikt te worden ;-)