woensdag, augustus 27, 2008

"open minded"

Da's één van de eigenschappen van een goeie consultant (van een goeie mens ook uiteraard). Vandaag kwam dat nogmaals van pas. Bij de klant waar ik momenteel werk, zijn mensen van verschillende nationaliteiten samen. Ze wonen allemaal in de US, maar zijn van verschillende afkomst, zoals België (jazeker), Israël, India, Oekraïne en ook Pakistan. De lijst is niet exhaustief trouwens. Vandaag hadden de Pakistanen uitgekozen om iedereen op lunch te trakteren. 't Waren typisch Pakistaanse gerechten. 'k Had dat, bij mijn weten althans, nog nooit gegeten, dus 'k was daar wel voor te vinden. Enfin, 'k begon m'n (kartonnen) bordje vol te scheppen en één van dé specialiteiten die ik moest proeven, zag eruit als "stoofvlees". Het rook erg lekker ook. De smaak was zelfs vergelijkbaar met goei stoofvlees... maar, 't was een van een héél ander beest afkomstig. In België kan je er bij m'n weten enkel melk, kaas en crème glâcé van krijgen. In Griekenland is vooral de kaas van dit dier populair. Ja hoor, ik heb het over de... (tromgeroffel)... de geit!
Eerlijk gezegd, toen ik hoorde dat het geit was, was ik minder geneigd om ervan te proeven. Maar, 't was écht lekker. 'k Heb zelfs een tweede portie genomen. Zo zie je maar, don't judge a book by it's cover!

1 opmerking:

David aka Letman zei

Haha, tja, sommigen ozuden ook steigeren (lol) als je hen vertelt dat wij hier paard eten :-).
Over dat open minded: je krijgt een mailtje van mij met een wereldkaart die je zal boeien, bij staat die op m'n desktop.