zondag, februari 22, 2009

droogrekske


Vorige week ben ik eens op zoek gegaan naar een droogrekske... op aanraden van m'n wederhelft ;-) Eerlijk gezegd, had ik het zelf nog nergens gezien in de winkel. Enfin, ik eerst gaan kijken in de SuperTarget (spreek uit: soepa taargeej). Nadat ik heel de winkel van voor en van achter, van onder en van boven, etc... gecheckt had, bleek dat ze het daar niet (meer) hebben. Vervolgens eens gaan proberen in den Bed, Bath & Beyond. Op 't eerste zicht ook niks gevonden, maar bij 't afrekenen ('k had er wel een aantal andere zaken gevonden), vroeg de jongedame aan de kassa "did you find everything ok, sir?" (ze zei "sir" tegen mij... hehe). Daarop antwoordde ik "well, actually... I was kind of looking for a little dry rack for clothes, but couldn't find it". Ze beweerde dat ze dat wel degelijk hadden en ging met mij door de winkel. Het resultaat ziet u op de foto. 't Waren allemaal variaties op dezelfde "vorm"... dus niet echt het soort droogrekskes dat we kennen vanuit "good old Belgium". Enfin, 't is redelijk perfekt voor wat ik het nodig heb: m'n truien die niet in de droogkast mogen, evenals m'n fitness tenuekes kunnen er op 't gemakske op drogen.

Geen opmerkingen: