woensdag, februari 25, 2009

moe, maar voldaan

Vandaag op een "normaal" uur doorgegaan, in tegenstelling tot gisteren (lees: vanochtend). 'k Denk dat ik m'n record qua aantal werkuren bij een klant op één dag verbroken heb. Misschien schrijf ik beter aantal werkuren bij een klant ononderbroken (want verspreid over twee dagen). Bon gisteren dus begonnen rond het gebruikelijke uur (8u des ochtends) en vanochtend rond 2u30 doorgegaan. Dat zijn zo maar liefst 18 uren en een half (waarvan een lunchpauze van een uur en géén dinnerpauze... sterker nog, géén dinner whatsoever). Anyways, het doel is bereikt en normaal gesproken was dit de laatste keer dat er nog iemand zo laat moet blijven voor de maandafsluiting ('t ging nog over die van januari bij de weg). Er zijn nog een paar authorisation issues (in HFM, niet in SAP) en nog één ding dat eigenlijk moet nagekeken worden (maar we wachten dus op de nodige authorisaties om dat te kunnen checken). Voor de rest is m'n file generator klaar (zelfs een debug-versie is klaar om indien nodig het spelleke te kunnen debuggen voor één of meer G/L accounts - jawel, soms ben ik goe).
Enfin, toen ik doorging, was 't eigenlijk net té laat om een knappe zonsondergang over de bergen van Virgina iPhonesgewijs te fotograferen. Desalniettemin heb ik toch een poging ondernomen, maar... het betere werk moet nog komen (hopelijk morgen als ik er op tijd aan denk). Voorlopig moeten jullie het met dit doen:

Geen opmerkingen: