donderdag, februari 05, 2009

ZE ZIJN ER!!!!


Yes, m'n nieuwe sport"sloefkes" zijn aangekomen. Weliswaar via een omweg (ze zijn om een nog onverklaarbare reden naar het "oude" kantoor gebracht gisteren ipv naar hier, hoewel dat correcte adres "slechts" twee maal op de doos was aangebracht). Eén van de collega's hier was zo vriendelijk om daar gisterenavond nog te passeren en zonet heeft hij me m'n pakketje overhandigd :-)
Morgen ga'k die direkt uittesten, zie! Gisteren heb ik m'n eerste uitzondering gemaakt op m'n nieuwe fitnessplanning van dit jaar (nl. om de twee dagen minstens een half uur te gaan fitnessen), want 'k was nog "verdoofd" van de pillen (was wat grieperig de afgelopen dagen en heb een "over the counter flu relief" gekocht. Straf spul, zeg! Maar wel efficient. Nog één keer goed maffen en 'k ben er vanaf (denk ik). En vermist ik morgenvroeg in m'n eigen bed lig, gaat dat precies wel goed komen ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

i-you-w medicatie !
griep moet ge uitzwete in u bedje :p

Rafke Magic zei

ge moet u da kunnen permitteren, hé
en ik kan da momenteel ni :-(