woensdag, februari 11, 2009

Reken op ons?!

Bovenstaande is een reclameslogan van De Post. Uit ervaring kan ik je meedelen dat dit niet echt strookt met de realiteit. Zo ontving ik gisteren pas m'n bankkaart die op 21 januari, aangetekend nota bene ("da gaat 3 tot 8 dagen onderweg zijn meneer"), was opgestuurd vanuit België. Vrijdag had ik eindelijk m'n Sjoeke haar verrassing aangekregen (opgestuurd op 19 januari) en zaterdag, om het allemaal nog wat mooier te maken, kreeg ik nog een "late" verjaardagskaart die is afgestempeld op m'n verjaardag zelf (een kleine 8 weken onderweg dus).
Enfin, hun "customer service" trekt ook al op geen ballen! Van M'n twee "klachten" (online ingevuld) heb ik zelfs nog geen "ontvangstbewijs" gekregen. Volgens mij verdwijnen die dingen zodra je op "verzenden" drukt!
Wat die bankkaart betreft... nog meer miserie. Nadat ik ze vanavond (vlak voor de fitness) had "geaktiveerd" (want gisteren kreeg ik de melding dat ze geblokkeerd was en m'n bankkantoor moest contacteren voor een deblokkering) in de ATM van 't hotel, probeerde ik ze daarnet te gebruiken om aan te loggen op de online banking site van de ****** bank. Wat had je gedacht? 't Werkte uiteraard niet. Dat zou maar al te veel gehoopt zijn! Exact dezelfde boodschap als gisteren, dus opnieuw een mail naar de bank. Immers, als ik morgenvroeg op kantoor toekom, dan zijn de bankkantoren in België al bijna gesloten.
Wel "spannend"... zo anderhalve maand zonder enig "zicht" op je rekening(en) (pun intended)... NOOOOTTTT!!!

1 opmerking:

Rafke Magic zei

ok, de online banking was "my bad"... in de "vernieuwde" applicatie moet ook je bankkaartnummer ingegeven worden (maar wordt gedefault als je op "bewaar m'n instelling" drukt)... heb die ff verandert in het nummer van de nieuwe kaart en? ça marche :-)