maandag, februari 16, 2009

upgrade

Nee, geen SAP upgrade deze keer, maar na een paar weken heb ik nog eens een upgrade gekregen "in de lucht". Yes, net in 1st class in nen Boeing 737 gevlogen. 'k Heb eens een "signature cocktail" geprobeerd, met name een Margarita. Eerlijk gezegd viel het wat tegen... 'k vermoed dat ze foute Tequila gebruiken. Anyways, 'k heb vooral verder gelezen in m'n boek (Het geheim van Antarctica) van Dixie Dansercoer & Bavo Dhooge. Eigenlijk is 't een kinderboek, maar dat wist ik niet toen ik het op m'n verlanglijstje had gezet. 'k Had enkel gezien dat het een "nieuw" boek was. Maar al bij al valt het reuze mee. Ook al is het voor een veel jonger publiek bedoelt, kan het mij wel boeien en 'k kan niet ontkennen dat het spannend is. Bij m'n volgende bezoek aan Belgenland, wordt het overhandigd aan m'n neef(je), zodat hij het ook kan lezen.

2 opmerkingen:

Inge zei

Eigenlijk is het wel leuk he om eens een kinderboek te lezen. Dat leest veel vlotter en het is niet omdat we volwassenen zijn dat we er niet meer van kunnen genieten! Oeps, sorry, mijn beroepsmisvorming komt boven.

Rafke Magic zei

'k Heb 'm gisteren ineens uitgelezen... 'k ging nog ff 10 minuutjes lezen voor 't slapengaan, maar 'k kon 'm ni meer neerleggen :-)