zaterdag, februari 07, 2009

Getest, en goed bevonden!

Yes, gisteren ondanks m'n half "lazy day", toch ook nog 't één en ander "accomplished" (deels verrassing). Eén van de aktieve dingen, was het uittesten van m'n nieuwe sportsloefen in de "gym". Fysiek (lees: hartsgewijs) was ik niet helemaal 100% (het gevolg van m'n ziekte van vorige week en wss ook van de toch wel vrij zware "over the counter drugs"?), dus 'k heb "slechts" een kwartierke gelopen. Been- én voetsgewijs ging het super. Het "zweefgevoel" dat ik in 't begin bij m'n vorige schoenen had, is terug! Zalig, hopelijk gaat de progressie nu wat sneller. 'k Heb er in elk geval terug meer zin in. Enfin, na 't lopen nog een kwartierke op de crosstrainer en daarna een kwartierke op de fiets. Daarna was 't tijd voor "gnochi" met een experimenteel sauske én een "spicy" varkenskotelet (met o.a. Chipotle kruiden). 't Was de eerste keer (althans voor zover ik me kan herinneren, want m'n lange termijn geheugen laat me meer en meer in de steek) dat ik gnochi heb gegeten en 'k ben er eerlijk gezegd niet echt zot van.
Seffens is 't tijd voor nen halven (of nen helen) ananas (na een doucheke) en daarna ga 'k op bezoek bij m'n ex-projectleidster van bij de frisdrankbottelaar. Ze is onlangs verhuisd en 'k ga de nieuwe woonst eens bekijken.
Vanavond staat er een nieuw culinair experimentje op 't programma...

Geen opmerkingen: