donderdag, maart 26, 2009

domme boodschappen

Tegenwoordig vind ik regelmatig de volgende boodschap terug in m'n Inbox:

Dear mijn naam,

The outstanding balance for your mijn type credit card account has been updated with charges and credits through een datum for a total of $0.00. If you´d like, you can see your recent activity and make or schedule your next payment now.


Thank you for your continued Card membership.

Sincerely,
the credit card maatschappij Customer Service

't Lijkt me nochtans niet echt moeilijk om in 't geval van een 0-saldo een andere boodschap te tonen.

De reden waarom ik al een paar maanden een 0-saldo heb is simpel... de eerste maand dat die kaart gebruikte, zakte m'n credit score pijlsnel. Bijna een half jaar later, is die terug op een "deftig" niveau. Heel dat "credit" systeem over de plas is toch maar iets "raars".

Geen opmerkingen: