zondag, maart 01, 2009

snow in the south?

Jawadde, gisterenavond rond 22u ('k lag al in bed) hoorde ik m'n iPhone lawaai maken. 'k Dacht bij mezelf "wie kan dat nu zijn op dit uur?" en vreesde eigenlijk voor slecht nieuws vanuit Belgenland. Enfin, toen ik in de living aankwam, want daar had ik m'n telefoon achtergelaten blijkbaar, zag ik dat het van Delta kwam?! 'k Nam op en hoorde een computerstem zeggen dat m'n vlucht van vandaag geannuleerd is. 'k Ben voorzien voor de vlucht van 16:04 morgen. 'k Snapte het allemaal niet goed, dus logde ik effe aan op de site van Delta. Blijkbaar was er geen enkele vlucht vandaag tussen Atlante en Washington. Meer nog... nogal veel vluchten (zoniet alle) van vandaag waren geannuleerd. Pretty serious shit dus! Vanochtend, na het bellen met m'n Sjoeke, zag ik dat het buiten aan 't sneeuwen was... en nog geen klein beetje. In Washington is 't blijkbaar van 't zelfde en waarschijnlijk zelfs erger. Allé, weer een ervaring rijker :-)

Geen opmerkingen: