zondag, maart 22, 2009

een week "thuis"

Bon, ondertussen ben ik al een week in het land van bier, frieten en chocolade. 'k Moet zeggen, het bevalt me wel. 'k Ben al anderhalve kilo "kwijt" en 't ligt niet aan de Wii Fit (want die hebben we pas sinds gisteren voor 't eerst gebruikt). Terug "gewoon" brood met charcutterie, échte koffie, "normaal" warm eten... nice. 'k Heb ook al een paar interessante meetingskes achter de rug in het "moederhuis" van de klant. Woensdag ben ik met m'n Sjoeke op controle geweest. Hoewel 't zicht nog niet in orde is (verre van zelfs), zag de echo er volgens de dokter goed uit. Z'n verdikt was om nog een weekje af te wachten. Komende woensdagvoormiddag gaan we dus terug. Donderdag was 't "opleiding". Eerst m'n FI kennis wat bijgeschaafd, en 's avonds was 't de beurt aan mijn eerste BO training. Hoewel ik er nogal sceptisch tegenover stond, viel het eigenlijk héél goed mee. Daarna zijn we nog met een paar collega's pinten gaan pakken. Awel, da heeft deugd gedaan. Vrijdag had ik verlof om wat tijd te spenderen met m'n Sjoeke. We zijn naar de kapper geweest, gaan eten in een tearoom in Vilvoorde en daarna een cadeau gaan kopen voor onze pa z'n verjaardag (hij gaat "verschieten"). Vervolgens nog wat boodschappen gedaan én ff door de carwash (want m'n "temporary car" was MEGAvuil... 'k kon zelfs niets meer door de achterruit zien). Gisterenavond zijn we op bezoek geweest bij één van m'n petekindjes en we zijn getrakteerd op een kaas- en wijnavond. Als aperitief was 't ne goeie whiskey en bij de (déca)koffie was nog een cognacske. Goeie poeier!
Vandaag was 't weer Wii Fit dag. 'k Ben 100gr bijgekomen :-D Maar m'n yofaoefeningen waren al een pak beter dan gisteren.

2 opmerkingen:

Inge zei

We duimen voor woensdag!!!

Rik zei

Hopelijk komt er dan eindelijk eens goed nieuws...
en ik ben kei benieuwd waarvoor ik ga "verschieten"...