zaterdag, maart 14, 2009

what a day...

Vanochtend rond 1u45 't kantoor verlaten, na een zéér lange dag. Om 5u30 liep de wekker af, want 'k moest op tijd naar de luchthaven. M'n vlucht was om 7:50, althans... dat dacht ik. Anyways, aan de hotelreceptie nog op één of anderen Australiër gewacht die ook een "ride" nodig had om 6u. Na een kwartier wachten, besliste de chauffeur om te vertrekken. Een twintigtal minuten later werd duidelijk dat dat een héél goeie beslissing was. Immers, Rafke kon niet inchecken. Wat bleek nl.? M'n vlucht was om 6:55 en 'k stond aan de check-in terminal om 6:28... wat officieel te laat is om nog in te checken.
Enfin, dan maar gelopen richting Security Check. En geprobeerd via de 1st class check binnen te geraken. Gelukkig was de dame die de instapkaarten checkte goed gezind en liet ze me door. M'n koffer is dus door de "gewone" handbagagescanner gegaan, met toiletzak en al erin. Ze hebben er geen probleem van gemaakt! Van 't fleske water dat nog in m'n computertas zat wel. Enfin, rap naar de "mobile lounge" gelopen en 'k was nog voor sluitingstijd aan de gate. M'n koffer werd niet "in the front of the plane gecheckt" (om de één of andere reden vonden ze dat niet nodig), dus heb ik die in de "overhead bin" moeten proppen. Gelukkig was die boven mijn zetel nog bijna volledig vrij.
Enfin, naast mij zaten twee "blazers" die heel de vlucht tegen elkaar aan 't zagen zijn geweest, dus van slapen is niet veel in huis gekomen. Bon, na de landing kon ik direkt doorlopen naar de parking en 'k ben ineens doorgereden tot aan Alon's alwaar ik een croissant en koffiekoek als ontbijt heb gegeten ;-)
De rest van de dag was niet zo boeiend :-)

Geen opmerkingen: