donderdag, maart 12, 2009

oh yeah

Ondanks het feit dat ik me ongelooflijk slecht voel al héél de week (begin van een verkoudheid, die vooral vannacht is "uitgebroken"), ben ik er toch in geslaagd om al één van de business processen te verbeteren. Voor mij was 't eigenlijk een "stukje cake", maar het effekt op de business is een pak groter. Het werk van één van de A/R mensen is plotsklaps met 2/3 vereenvoudigd.
Vandaag heb ik de processen van de Purchasing department bekeken. Op 't eerste zicht valt er niet veel te veranderen, maar er kan hier en daar toch een klein verbeteringske toegepast worden.
Bon, nog enen dag werken en 'k heb een paar dagen vrij (overmorgen recup van m'n 18 uren dag van 2 weken geleden en maandag congé). 'k Zal ze vooral moeten gebruiken om bij te slapen... en seffens nà Knight Rider (hehe) rechtstreeks m'n bed in!

1 opmerking:

Inge zei

Vertrok je normaal de 15de niet naar ons landje?