woensdag, maart 04, 2009

lopen

Vorige week heb ik m'n fitnessbelofte aan mezelf alweer gebroken. Reden was een latenight dinner with the boss. We hadden beiden effe behoefte aan "een klapke" en een pintje. Om de één of andere reden begaf de "Stella"tap het nadat ze voor mij een nieuw vat hadden aangelegd. Tsss... die gasten kenne er waarschijnlijk niks van. Enfin, 'k heb het dan maar bij Corona gehouden. Bij den eerste kreeg ik nog een lime wedge, maar daarna ni meer. Pffff... lame!
Gisterenavond is 't er ook niet van gekomen wegens tamelijk uitgeput aangekomen in 't hotel. 't Klinkt misschien raar, maar vliegen is best vermoeiend (zelfs als passagier). En, m'n benen blijken er ook meer en meer last van te hebben. 'k Zou daar eens iets op moeten vinden. Nog een grappige anekdote aan de security in Atlanta... de dame achter mij was aan 't zagen en de securitymedewerker vroeg "are you doing this regularly?". Ze antwoorde "yes, two times a month"... 'k schoot onmiddellijk in ne lach :-D De securitydude vond mij al direkt "cool" en wist ook waarom ik lachte.
Bon, vanavond ben ik dus gaan lopen. De eerste tien minuten waren vooral lastig aan de benen. Maar ondanks de pijn in de enkels en kuiten (die ik seffens effe ga masseren en insmeren met tiger balm) heb ik volhard en vlotjes 25 minuten gelopen. Hartslagsgewijs ging het zeer goed, enkel de laatste twee minuten ging de hartslag naar de oranje zone. Voor de rest was 't groen (of geel). Daarna heb ik nog ff de beentjes losgefietst. Morgen wordt dus een uitzondering op de regel: trainen zonder een rustdag tussendoor.

Geen opmerkingen: